مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۸ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


اینجا روستای قوزلو در شهر زنجان است اینترنت ضعیف از مشکلات این روستا است و به دلیل بودن آنتن ضعیف موبایل بچه‌ها برای درس خواندن به بالای کوه‌ها می‌روند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


با سلام و احترام. لطفا از فاز ۲ خاوران تبریز گزارش تهیه کنید. ۱۰ سال است که شهرداری تبریز امتیاز‌های زیادی به مردم فروخته است، ولی هنوز زمین آن تفکیک نشده و اجازه ساخت و ساز ندارد. لطفا رسیدگی کنید.


سلام وخدا قوت لطفا درمورد گران شدن حق انشعاب آب جهت منزل ساخته شده مناطق روستایی هم رسیدگی وپیگیری به عمل آید تا برای نصب کنتور آب ارزان‌تر و با تخفیف صورت پذیرد باتشکر


سلام با توجه به اینکه معدل سه سال آخر دبیرستان به عنوان شصت درصد از نمره قبولی کنکور حساب می‌شود و امتحانات سال دهم ویازدهم نهایی نیست لذا نمره دادن دبیر‌ها به شدت سلیقه‌ای است وبعضی از مدارس امتحانات را آسان وبرخی دیگر به صورت مشکل برگزار می‌کنند بنابراین خواهشمندم در این خصوص پیگیری کنید تا امتحانات سال‌های دهم ویازدهم هم به صورت نهایی برگزار شودتا حق دانش آموزان ضایع نشود.


لطفا هر چه زودتر واریز نشدن حقوق هیئت علمی‌های دانشگاه‌ها را پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام وتشکر از رسیدگی به پیام مخاطبان وانعکاس به مراجع ذیربط.
آخرین اخبار