مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۳ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام از زمان ثبت نام و خرید گوشت از وبگاه بازرگام (شیراز) حدود ۷۲ ساعت می‌گذرد، ولی متاسفانه هیچ خبری از ارسال و دریافت گوشت خریداری شده نیست و متاسفانه با هر بار انتظار نیم ساعتی پشت خط اپراتور‌ها می‌گویند در منزل بمانید تا یک ساعت دیگه بدستان می‌رسد. ولی تا این ساعت به دستمان نرسیده است. لطفا پیگیری کنید.


سلام و درود بیمارستان خلیج فارس بندرعباس که زیر نظرتامین اجتماعی است و برای بیمه‌های اجباری باید کاملا رایگان باشد متاسفانه برای سنجش نوزاد، دکتر با در دست داشتن دستگاه کارت خوان چندین مرحله از همراه نوزاد مبالغی دریافت می‌کند که این موضوع ناخوشایند است. لطفا شما پیگیری کنید.


در تاریخ ۲۸ شهریور درقرعه کشی ایران خودرو برنده شدم قرارشده که ۲۸ آذر ماه خودرو را تحویل ما دهند، چنانچه دیرتحویل دهند سود تاخیرتعلق بگیرد بعدازتحویل خودرو به نمایندگی مراجعه کنید حالا که ما مراجعه می‌کنیم یا تماس می‌گیریم می‌گویند شامل مالیات ارزش برافزوده شدی ومبلغی که گفتند به علاوه ۷۰ هزار تومان ما به التفاوت نیز از بنده گرفتند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


من آبان ۱۴۰۰ خودرو جدید شرکت ایران خودرو بنام تارا در شهرستان لامرد دریافت کردم که نصف قیمت آن یک سال پیش پیش خریداری کرده بودم، ولی خودرو با نقص فنی در گریبکس و سیستم تعلیق عقب به من تحویل دادند و بار‌ها پیگیری کردم حتی از شهرستان به تهران آمدم، ولی ایراد ماشین رفع نشد. خواهش می‌کنم این موضوع را رسانه‌ای کنید.


در رابطه با آزادسازی حریم رودخانه منطقه دراسله سوادکوه بستر رودخانه را تغییر می‌دهند برای ساخت و ساز، ولی کسی کاری به آن‌ها ندارد لطفا اطلاع رسانی و پیگیری کنید. متشکرم


بوی تعفن زباله‌های دفن شده در منطقه ابوزیدآباد کاشان اهالی را آزار می‌دهد. پیگیری کنید.


سلام. بنده بازنشسته شرکت مخابرات هستم. حقوق دی ماه سهم اداره به بازنشستگان هنوز پرداخت نشده است. چه رسد به حقوق بهمن ماه وعیدی لطفا درصورت امکان پیگیری فرمایید.

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار