پیام‌های دریافتی ۲ اسفند ماه؛

گلایه از تاخیر در صدور کارت سوخت و بلاتکلیفی متقاضیان وام بانک سپه

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


با سلام من امروزبرای پیگیری وام به بانک سپه مراجعه کردم با توجه به اینکه مدارکمان را تحویل داده بودیم گفتند اعتبارات را بستتند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام وتشکر، لطفا در زمینه مدرک تحصیلی دریافت شده درحین خدمت بازنشسته لشکری نظامی رسیدگی ومساعدت به عمل آید تا جهت مدرک تحصیلی ارتقا رتبه عطا گردد باتشکر


با سلام احتراما پیگیری نمایید چرا بعد از سه ماه از کارت سوخت درخواست کنندگان هیچ خبری نیست اگر نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند کارت سوخت را به متقاضیان بدهند چرا هر روز در پلیس به علاوه ۱۰ کلی ثبت نام صورت می‌گیرد و هزینه هم می‌گیرند، ولی هیچ مسئولی حاضر به پاسخ گویی نیست.


چند روز پیش با اعلام وزیر آموزش پرورش اعلام کردند که اسامی نیرو‌های حق التدریس برای صدور احکام به ادارات کل استان‌ها ارسال خواهد شد، اما متاسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی انجام نگرفته است لطفا پیگیری کنید.


تاریخ ۲۸ شهریور درقرعه کشی ایران خودرو برنده شدم قرارشد که ۲۸ آذر خودرو را تحویل دهند، چنانچه دیرتحویل دهند سود تأخیرتعلق بگیرد، اما زمانیکه به نمایندگی برای تحویل خودرو مراجعه کردم به من گفتند شامل مالیات ارزش برافزوده شدی و مبلغی که گفتند و نزدیک به ۷۰ هزار تومان دیگر مابه التفافت نیز ازمن گرفتند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


لطفا از وزیر آموزش و پرورش و رئیس امور استخدامی به طور شفاف و جواب قطعی پیگیر حکم گروه سوم باشید و تا حصول نتیجه همراه ما باشید.

 

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار