پیام‌های دریافتی ۵ اسفند ماه؛

گلایه اهالی مجتمع هما از نداشتن امکانات رفاهی و درخواست متقاضیان از تسریع در صدور مجوز

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۵ اسفند ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، ، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام. ما اهالی روستا‌های شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی هستیم. در این روستا‌ها ۲۰۰ خانوار ساکن هستند که از داشتن روکش آسفالت مناسب محروم هستند مسئولان در سال ۱۳۹۰ بودجه‌ای برای آسفالت روستای ما تعلق گرفت، اما متاسفانه ۶ ماه کار کردند و از آن موقع تاکنون به صورت نیمه کاره رها شده است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام وخدا قوت، لطفا درمورد همسان سازی حقوق قشر بازنشسته وهمچنین رتبه بندی آموزگار فرهنگی آموزش وپرورش پیگیری شود تا شامل حال معلمانی که درنیمه دوم سال جاری هم بازنشسته شدند از مزایا‌ی رتبه بتدی بهره‌مند شوند. باتشکر


سلام و احترام طرح ساماندهی کارکنان دولت پیگیری کنید.


سلام وقتتون بخیر خواهش می‌کنم از طریق ادارات صادر کننده مجوز‌ها را هم پیگیری کنید، چون تا الان که چند روز بیشتر تا اجرایی شدن صدور مجوز‌ها به صورت تمام الکترونیک نمانده و هیچ بخشنامه یا ابلاغیه‌ای در این خصوص به ما که از کارکنان این ادارات هستیم ابلاغ نشده است.


سلام اگر امکانش است مشکلات آسفالت، روشنایی، جدول و محوطه شهرک ناز در مجتمع هما واقع در شهرستان فردیس استان البرز را پیگیری کنید.

اگر تمایل دارید از  اصول تصویربرداری خبری بیشتر بدانید  اینجا را کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام وتشکر از شما درمورد رسیدگی به پیام ها.
آخرین اخبار