بزرگی گفت: مالکان خودرو‌هایی که از سال ۹۸ در پارکینگ‌های استان سمنان نگهداری می‌شود، می‌توانند با استفاده از تسهیلات برای آزادسازی خودروی خود اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان  سمنان - بزرگی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: از زمان فراخوان رفع توقیف خودرو‌های متوقف شده در پارکینگ‌های پلیس راهنمایی و رانندگی استان بعد از گذشت بیش از ۶ ماه، تنها حدود ۱۵ درصد مالکان خودرو‌های پارکینگی برای رفع توقیف اقدام کرده‌اند.

 اکنون یک هزار و ۲۰۰ خودروی توقیفی در پارکینگ‌های استان وجود دارد که پلیس با در نظر گرفتن شرایط ، فراخوان رفع توقیف داده است.

ترخیص خودرو‌های رانندگان فاقد گواهینامه با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، ترخیص خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث با اخذ تعهد مبنی بر عدم تردد در معابر تا زمان اخذ این بیمه و تخفیف در هزینه‌های پارکینگ، از دیگر تسهیلات ارائه شده در این زمینه است.

بخشودگی دو برابری جرائم رانندگی و محاسبه هزینه پارکینگ بر مبنای تعرفه سال ۹۴ از دیگر تسهیلاتی است که در این طرح در نظر گرفته شده است.

منظور از خودرو‌های رسوبی خودرو‌هایی است که از سال ۹۸ تا پایان سال ۹۹ به علت تخلفات رانندگی، توقیف و در پارکینگ‌های راهنمایی و رانندگی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.