امروز اراضی مدارسی که مالکیت آنها در اختیار بنیاد مستضعفان بود، بخشی به صورت رایگان و بخشی در قالب تهاتر به وزارت آموزش و پرورش واگذار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز در قالب تفاهم نامه بین بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و وزارت آموزش و پرورش تعیین  تکلیف برخی از اراضی مدارس بنیاد مستضعفان و همچنین نوسازی و مقاوم سازی مدارس در مناطق محروم کشور انجام می‌شود.

این تفاهم نامه در قالب واگذاری مالکیت اراضی مدارس بنیاد مستضعفان به وزارت آموزش و پرورش و نوسازی و مقاوم سازی مدارس صورت گرفت.

پیش از این اراضی ۲ هزار مدرسه بین بنیاد مستضعفان و آموزش پرورش تعیین تکلیف نشده بود که امروز ۷۰۰ اراضی تعیین تکلیف شده و به صورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفت.

تاکنون بنیاد مستضعفان هم مکلف شده ۶۳۲ کلاس در قالب ۲۱۰ مدرسه نوسازی و مقاوم سازی کند و امروز قرارداد جدیدی بین دو بخش منعقد می‌شود.

پیش از این بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان و همچنین مسکن معلولان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی در مناطق محروم کشور تفاهم نامه‌هایی را به امضا رسانده بود و هدف اصلی بنیاد مستضعفان محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار