کاربران هر هفته به رسم جمعه‌های عاشقی، دلنوشته‌های خود برای حضرت مهدی (عج) را با یکدیگر در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در روزهایی که سختی‎های عجیب و مختلفی بر مردم جهان وارد می‌شود، انتظار برای ظهور یک منجی نیز روز به روز بیشتر می‌شود، کسی که با آمدنش دست دنیا را بگیرد و از باتلاقی که سال‎هاست در آن دست و پا می‎زند نجات دهد.

انتظار و امید به گشایش امور در فطرت هر آدمی نهادینه  شده و هرکس دوست دارد امیدوار باشد به روزی که سرانجام تمام دردها و رنج‌ها به پایان می‌رسد و روزگاری سرشار از صلح و عدل و محبت فرامی‎رسد که کسی بر دیگری برتری نمی‌یابد و تمام مردم در صلح و آرامشی برابر به زندگی بی‌دغدغه خود می‌پردازند.

شیعیان نیز با هر جمعه که می‎گذرد بیش از پیش غم نبود امام غایبشان را تجربه می‎کنند و بیشتر از هر زمان دیگری برای این ظهور نورانی و مشکل‌گشا دست به دعا می‌شوند، تا بلکه وعده راستین خدا نهایتا به حقیقتی تبدیل شود که مؤمنان به چشم می‌بینند و با جان حس می‎کنند.

کاربران فضای مجازی این بار نیز مانند جمعه‎های دیگر با انتشار دلنوشته‎هایی برای امام زمانشان، ظهور هرچه سریع‎تر ایشان را  از خداوند منان خواستار شدند، که در ادامه تعدادی از این اشعار و جملات زیبا را مشاهده می‎کنید.

/

/

 

/

/

/

/

/

/

/

/

/

 


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.