سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، کرونا جان ۱۰ نفر را در استان کرمان گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ نفر، شامل: ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان سن فوتی‌های کرونا طی شبانه روز گذشته را ۹۱ ،۸۹ ،۸۷ ،۸۷ ،۸۵ ،۸۱ ،۷۷ ،۷۲ ،۶۸ و  ۱۷  سال اعلام کرد و گفت: مجموع جان باختگان کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۳۶۹ نفر رسیده است.

به گفته او موارد جدید بستری کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۹ مورد است که از این تعداد، ۹۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۲۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

صحبنی می‌گوید: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان، ۴۷۱ نفر، شامل: ۲۸۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۸ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۶۴ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

او در بخشی از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده در استان کرمان پرداخت و گفت: تاکنون در استان کرمان ۲ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۹۴۲ نفر دُز اول، یک میلیون و ۹۸۱ هزار و ۱۸۰ نفر دُز دوم و ۷۴۱ هزار و ۳۱۱ نفر دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار