سرپرست اداره کل تعاون فارس گفت: در دوره مدیریتی جدید در این اداره کل، باید در سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه کار و تولید این استان جهشی محسوس حاصل شود وخدمات رسانی از نظر کیفی ارتقا یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - وحید خداپرست در دیدار با نمایندگان تشکل‌های عالی کارگری استان در شیراز گفت: در این دوره هرگز از عدالت و شفافیت در خدمت‌رسانی به جامعه کار و تولید فارس عدول نخواهد شد.

او مطالبه‌گری قانونمند را ویژگی بارز فعالان حوزه کارگری فارس دانست و گفت: قطعا خدمت بر مبنای شفافیت و عدالت بسیار موثرتر خواهد بود و لذا این مساله از اولویت‌های مهم اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس خواهد بود.

سرپرست اداره کل تعاون فارس گفت: نمایندگان تشکل‌های کارگری استان هم طی سال‌های اخیر مطالبات این قشر را با جدیت و به شکل مداوم از مسیر‌های قانونی پیگیری کرده‌اند.

خداپرست، دغدغه‌های جامعه کارگری فارس را منطقی دانست و گفت: فارس همواره در حوزه تعاملات جامعه کارگری، کارفرمایی و مساله سه جانبه گرایی دولت، کارفرما و کارگر در وضعیت مطلوبی قرار داشته و تحقق این مهم به جز با تعاملات مناسب جامعه کارگری و کارفرمایی به واسطه نمایندگان خبره آن‌ها ممکن نبود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، بر لزوم حفظ و حراست از سرمایه‌های انسانی جامعه کار و تولید این استان تاکید کرد و گفت: در کمیته‌های حفاظت فنی استان از نظر کمی به این مساله توجه شده که ضرورت دارد از نظر کیفی هم به این امر توجه شود.

خداپرست گفت: زمانی که از سرمایه انسانی که به راحتی قابل جایگزینی نیست حراست شود مستقیما بر افزایش بهره وری تاثیر دارد و نتیجه آن برای کارفرمایان و اقتصاد و توسعه کشور مشهود خواهد بود.

رفاه جامعه کارگری استان را با تعامل با دولت دنبال می‌کنیم

علی راستگو دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان فارس هم گفت: تشکلات کارگری استان همراهی و همکاری با دولت و جامعه کارفرمایی باهدف تامین رفاه و آسایش جامعه کارگری را دنبال می‌کنند.

علی راستگو گفت: شناخت کامل مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از تشکل‌ها و ساختار جامعه کار این استان نقطه قوتی است که می‌تواند گره گشای مشکلات این جامعه باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار