مدیرعامل بنیاد قرآنی روشندلان اصفهان از برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات بصائر در روز‌های هفتم و نهم اسفند خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سیدمرتضی نیکزادسید‌مرتضی نیکزاد گفت: مراسم اختتامیه مسابقات «بصائر» به ترتیب در روز‌های هفتم و نهم اسفند از ساعت ۸ صبح با حضور مقامات و مسئولان دستگاه‌های مربوطه با استفاده از بستر اسکای‌روم به صورت آنلاین شامل بخش‌های متنوع مصاحبه با متسابقان و کلیپ‌های مربوطه برگزار می‌شود.

به گفته او در این دوره افراد شاخصی شرکت کرده‌اند که با شرایط چند معلولیتی به سمت و سوی حفظ و قرائت قرآن رفته‌اند، همچنین نابینایان خردسالی را داریم که حافظ کل قرآن هستند و در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، از مذاهب دیگر اسلام نیز شرکت‌کنندگانی داشته‌ایم.

مرحله تست و ارزیابی از ۱۷ تا ۱۹ بهمن‌ماه از طریق تماس تلفنی انجام شد و با پرسش و پاسخ سطح آمادگی قرآن‌پژوهان مورد ارزیابی قرار گرفت. در مرحله مقدماتی نیز با بهره‌گیری از فضای مجازی طبق برنامه زمان‌بندی شده با متسابقان به صورت آنلاین ارتباط برقرار شد، این مرحله به مدت سه روز از ۲۳ تا ۲۵ بهمن‌ماه به صورت آنلاین برگزار شد.

 در مرحله نهایی این جشنواره، از ۱۵۰ داوطلبی که در مرحله مقدماتی حداقل امتیاز لازم را کسب کرده بودند، جهت شرکت در مسابقه نهایی دعوت شدند، این مرحله نیز به مدت دو روز از ۳۰ بهمن تا اول اسفندماه به صورت آنلاین برگزار شد.

 در مراسم اختتامیه که روز دوشنبه، نهم اسفندماه برگزار می‌شود، رتبه‌های برتر اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.