معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور در میدان‌‎های متعدد رمز مدال‌آوری المپیک بود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس در اصفهان گفت: ورزشکاران رشته‌های کشتی و تکواندو که حضور پرتعداد در میدان‌های مختلف داشتند، در المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب مدال شدند لذا حضور گسترده در رقابت‌های متنوع باید بعنوان یک راهبرد اساسی در فدراسیون‌ها باشد.

 مریم کاظمی‌پور افزود: فدراسیون‌هایی که بتوانند ورزشکاران خود را در مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی شرکت دهند، میزان موفقیتشان در رویداد‌های مهم بویژه المپیک بیشتر خواهد شد.


او  با تاکید بر ضرورت افزایش فعالیت‌ها برای کسب سکو‌های بیشتر در المپیک و پارالمپیک ٢٠٢٨ و ٢٠٣٢ خاطرنشان کرد: فدراسیون‌ها نیز باید دقت خود را بیشتر کنند، در پارالمپیک پیش رو ٢ ملی‌پوش را بدلیل کلاس بندی خاص رشته در اختیار نخواهیم داشت و این نقیصه نباید در آینده تکرار شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: توسعه ورزش اقشار مختلف بویژه در بخش معلولان و بانوان نیازمند بودجه‌های حمایتی غیر از اعتبارات دولتی است که این امر کمک و همکاری فزاینده بخش خصوصی را می‌طلبد.

کاظمی‌پور با اشاره به اهمیت هرچه علمی‌تر شدن ورزش در کشور تصریح کرد: جشنواره ملی استعدادیابی ورزشی معلولان را آبان امسال برگزار می‌کنیم تا در بخش معلولان و نابینایان شاهد جهشی چشمگیر در توسعه ورزش باشیم.

وی با تاکید گسترش ورزش بانوان و خانواده‌ها گفت: تدوین سند ویژه ورزش بانوان در رشته تنیس پیشرفت روزافزون دختران در این رشته را افزایش خواهد داد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این جلسه اظهار داشت: تنیس از رشته‌هایی است که با فعالیت‌های مناسب می‌توان آن را به حالت عمومی و خانوادگی تبدیل کرد.

سیدمهدی صدری افزود: اصفهان از جمله قطب‌های رشته تنیس به شمار می‌رود و مسابقات و اردوگاه مختلفی به میزبانی این خطه برگزار می‌شود و در کنار آن نفرات مختلفی را هم به تیم‌های ملی معرفی کرده است.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس با حضور مقامات وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون تنیس و مسوولان استانی این رشته و بررسی عملکرد پارسال و تشریح تقویم سال جاری در اصفهان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.