مشکلات پنج بنگاه تولیدی و اقتصادی استان کرمانشاه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس کل دادگستری این استان و کارشناسان بانک‌ها و همچنین صاحبان تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه  بر حمایت قاطع و جدی دستگاه قضایی استان از واحد‌های تولیدی، تاکید کرد و گفت: یکی از راه‌های مهم و بنیادی برای نیل به اقتصاد مقاومتی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی است.

پرویز توسلی زاده گفت: در چارچوب قانون و تا جایی که مقدور است نباید هیچ واحد تولیدی در استان بخاطر مشکلات بانکی به تعطیلی کشیده شود.

 یکی از مهمترین کار‌های ارزشمند و شایسته حل مشکل واحد‌های تولیدی و بازگردادن این واحد‌ها به چرخه تولید و اشتغال زایی است؛ در این جلسات حتی اگر کمک کنیم یک واحد تولیدی به چرخه تولید برگردد بسیار مهم و ارزشمند است.

در این جلسه مدیران واحد‌های تولیدی توقف عملیات واحد، مشکل برای راه اندازی مجدد، تعطیلی واحد تولیدی، استمهال بدهی، تعیین تکلیف بدهی را از جمله مشکلات خود بیان کردند و خواستار بررسی و تصمیم گیری در خصوص این مشکلات از سوی اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی شدند.

انتهای پیام/ ط.پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.