سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : هشت تا ۹ میلیارد تومان سرقت کابل‌های تلفن در استان خسارت داشته با وجود اینکه تعداد تیم‌ها چند برابر شده، اما حجم سرقت‌ها و تکرار آن‌ها افزایش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- امیری گفت : سرقت‌ها در برخی مناطق در طول یک شبانه‌روز تکراری هستند مخابرات به عنوان یک بنگاه اقتصادی بر اتصال سریع‌تر خطوط به شبکه بعد از سرقت‌ها تأکید دارد و دلیلی برای تأخیر آن وجود ندارد.

به گفته سرپرست مخابرات منطقه کرمانشاه تیم‌های تعمیراتی متعلق به شرکت‌های پیمانکاری هستند چنانچه مشترکان بعد از قطعی تلفن با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند این تیم‌ها اگر در مسیر باشند در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می‌شوند مگر اینکه مورد ویژه‌تری وجود داشته باشد و در مجموع در نهایت یک روز طول می‌کشد.

البته تمامی موارد قطعی تلفن ناشی از سرقت کابل نیست بلکه بسیاری از آن‌ها ناشی از بدهی چند دوره است که سیستم به صورت اتوماتیک تلفن مشترک را قطع می‌کند.

گاهی سیم‌کشی داخلی ساختمان در مجاورت کابل‌های برق قرار می‌گیرد و تلفن را با قطعی مواجه می‌کند و گاهی نیز ساخت و ساز و گودبرداری در ساختمان مجاور سبب قطعی تلفن چند مشترک می‌شود.

چنانچه تشخیص داده شود که قطعی تلفن و اینترنت ناشی از سرقت کابل برق بوده با حوزه تجاری هماهنگ شده که بازه زمانی قطعی اینترنت به مدت زمان تعیین شده برای اینترنت خریداری شده از مخابرات افزوده شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.