سرپرست دفتر امور اجتماعی استانداری کرمان گفت: باید مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی سازماندهی شود تا طرحی برای فعالیت های سمن ها با استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های آنها تهیه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - احمد دهقان در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد کرمان که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، به ظرفیت بنگاه های اقتصادی این استان اشاره کرد و گفت: در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی باید با استفاده از پتانسیل سمن ها، مسئولیت اجتماعی بنگاه ها و شرکت های اقتصادی و صنعتی طی یک فرآیند سازماندهی شود.

به گفته او، این ساماندهی باید با نظر خود شرکت های بزرگ استان کرمان انجام می شود تا طرحی برای فعالیت های سازمان های مردم نهاد و با استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی این بنگاه های بزرگ تهیه شود.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان، همچنین خواستار اعتبار اولیه ۳۳۰ میلیون تومان برای آغاز اجرای طرح ساماندهی مسئولیت های اجتماعی بنگاه های بزرگ اقتصادی استان کرمان شد.

در این‌ نشست تعدادی از نمایندگان بنگاه های بزرگ اقتصادی و مدیران سازمان های مردم نهاد و دستگاه های ذیربط به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار