علاقه مندان می توانند تا ۴ اسفند در دومین جشنواره مجازی یاریگران زندگی شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - زمزم معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره یاریگران زندگی با اولویت پیشگیری و به منظور تحقق راهبرد نوین بهره‌گیری از هم افزایی نیروی عظیم مردمی و با شعار اجتماعی شدن فرآیند کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی در زمستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

او گفت: براساس نتایج حاصل از برگزاری دوره نخست و با توجه به میزان بالای مشارکت شهروندان، به ویژه جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ و هنر، دومین دوره جشنواره با تمرکز بر اجرای برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده است.

زمزم گفت: تهیه بانک اطلاعات از هنرمندان و تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری فعال در این حوزه، ارزیابی آثار و تولیدات به منظور تعیین گروه‌های مرجع هنری برای تولیدات و آثار آینده و برقراری ارتباط موثر ستاد با مؤسسات هنری و هنرمندان در سراسر کشور از اهدافی است که در این جشنواره دنبال می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: جشنواره در دو بخش فراخوان نقاشی، عکس، پوستر، شعر و نمایشنامه نویسی و غیر فراخوانی در طرح‌های گرافیکی، انیمیشن و شعار برگزار می‌ شود.

او گفت: مهارت‌های زندگی شامل خودآگاهی، مهارت‌های ارتباطی، مهارت حل مسئله، مهارت تصمیم گیری، مهارت مقابله با هیجانات منفی، روش‌های کنترل استرس، مهارت تفکر خالق و مهر والدین به فرزندان از محور‌های این جشنواره است.

آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره مجازی یاریگران زندگی ۴ اسفند است.

نخستین دوره این جشنواره در سال ۱۳۹۹ با همکاری و مشارکت دستگاه‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر در رشته‌های مختلفی برگزار شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.