معاونت بازرسی اتاق اصناف کشور گفت: از این پس فروشندگان باتری و کمک فنر خودرو از خرید کالا‌های بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان - نیک منش گفت: فروشندگان باتری و کمک فنر خودرو باید از این پس کالا‌ها را با کد رهگیری از شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده خریداری کنند، بر این اساس از ۱۳ فروردین سال آینده  دستورالعمل اجرایی اخذ و نصب شناسه رهگیری گروه کالایی قطعات یدکی و مصرفی وسایل نقلیه اعمال شده و در آینده نزدیک کالا‌های دیگر نیز شامل این طرح خواهد شد.

به گفته معاونت بازرسی اتاق اصناف کشور تولیدکنندگان و واردکنندگان کالا‌های باتری خودرو و کمک فنر خودرو تا ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ یعنی ۲ ماه پس از ابلاغ کالا‌های مشمول جهت اخذ این کد از سامانه جامع تجارت و اظهار تولید کالا‌های فوق الذکر در سامانه و درج کد‌های رهگیری روی کالا و بسته بندی کالا مهلت داشته‌اند که این مهلت به پایان رسیده است.

خریداران باید پس از تاریخ مندرج شده از خرید کالا‌های بدون کد رهگیری از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودداری کنند تا بتوانند پس از انقضای مهلت مقرر به تکالیف قانونی خود در فروش کالای دارای کد رهگیری عمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار