مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت برق قم گفت: در هفته جاری مشکلات دسترسی به سامانه ۱۲۱ را به مرکز فوریت‌های برق انتقال می‌دهیم تا خدمات به شهروندان با سهولت بهتری ارائه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - آقامحمدی در گفتگوی تلفنی با میز تحریریه خبر سیمای نور گفت: در هفته جاری مشکلات دسترسی به سامانه ۱۲۱ را به مرکز فوریت‌های برق انتقال می‌دهیم تا خدمات مرکز فوریت‌های برق به شهروندان به سهولت بهتری ارائه شود.

او گفت:از مشکلات مربوط به این سامانه مطلع هستیم و تلاش می‌کنیم تا پایان این هفته، مشکلات آن را بررسی، منتقل و رفع کنیم.

مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت برق قم  گفت: مناطقی در شهر قم با خاموشی تیر چراغ‌های برق مواجه هستند که ما از آن بی خبریم و دلیل آن هم این است که شهروندان نمی‌توانند مشکلات خود را در این سامانه ثبت کنند تا از آن مطلع شویم.

آقا محمدی با اشاره به مشکلات روشنایی کوچه ۲۱ -توحید ۳۳- منطقه نیروگاه قول مساعد داد در اولین فرصت مشکلات مربوط به ساکنان این کوچه پیگیری و رفع شود.

شما شهروندان می‌توانید سوژه‌ها و مشکلات خود را به شماره ۰۹۱۲۲۵۲۰۹۲۰ ارسال کنید تا در میزتحریریه خبر قم پیگیری شود.

این برنامه هر شب در بخش خبری ۱۸:۳۰ و ۲۳ پخش می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: سامانه ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار