امام جمعه سلطانیه گفت: از جمله خلاءها در سلطانیه، نبود ادارات و سازمان‌های فرهنگی مثل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه است.

 باشگاه خبرنگاران جوان  زنجان -حجت‌الاسلام حسینی‌ نسب در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س) گفت: حضرت زینب (س) پیام‌آور فرهنگ استقامت و شجاعت است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب همه جانبه است و به بعد فرهنگی انقلاب  باید توجه ویژه‌ای شود، به وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد و گفت: هدایت اسلامی فرهنگ کشور از وظایف مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه پسوند ارشاد اسلامی، پسوند مهم و حساس و به معنای هدایت اسلامی در تمام کار‌های فرهنگی است، می گوید: در دولت انقلابی باید به مسئله فرهنگ توجه ویژه‌ای شود، زیرا فرهنگ زیربنای اصلی تمام امور در کشور محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه عملکرد فرهنگی در کشور مورد رضایت مقام معظم رهبری نبوده، به اهمیت فرهنگ در فرمایش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: فرهنگ مثل هواست و چه سالم و چه ناسالم انسان مجبور به تنفس در آن فضاست و همان‌طور که هوای سالم و ناسالم آثاری دارد، فرهنگ سالم و ناسالم و فرهنگ اسلامی و غربی هم تاثیرگذار است.

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب با انتقاد از توجه نکردن و پیگیری نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، می گوید: با توجه به اینکه این مصوبات از مصوبات راهبردی محسوب می‌شود باید برای ضمانت اجرایی ساز و کاری ارائه شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.