مرتضوی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای اجرای فرمان رئیس جمهور پیرامون آزادسازی سواحل، اقدامات بسیار مفید و مؤثری را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: به بقيه دستگاه‌های باقيمانده اخطار داده شده است تا ظرف مدت مقرر ترتیبات لازم را به عمل بیاورند.

ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز اعلام کرد: عقب نشینی ۶۰ متری نیروهای مسلح از سواحل استان های شمالی کشور عملیاتی شده است.

به گفته معاون اجرایی رئیس‌جمهور، «به دستگاه‌هایی که تاکنون اقدام نکرده‌اند، اخطار داده شده است در ۷۲ ساعت آینده اقدام کنند. بعضی از دستگاه‌های اجرایی هم نیاز دارند برای نگهداری از مجموعه مستحدثاتی که دارند، اقدامات دیگری را انجام دهند که به آن‌ها نیز اخطار داده شده است در مهلت مقرر، ترتیبات لازم را به عمل بیاورند.»

وزیر کشور در برنامه نگاه یک گفت: بلافاصله پس از دستور رئیس جمهور، اقدامات لازم در این زمینه انجام شد و استانداران، مسئولان و مردم استقبال خوبی کردند و مقاومتی را از سوی دستگاه‌ها ندیدیم و خیلی خوب، همراهمی کردند و بخش‌های بسیار زیادی از سواحل آزاد شد به ویژه آن‌هایی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی بوده است.

رئیس جمهور ۱۷ بهمن از وزارت کشور خواسته بود برنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مورد نیاز برای بهره‌برداری و مدیریت حریم‌های آزاد شده دریا‌ها و رودخانه‌ها و استفاده مردم از این مناطق را تهیه کند.

پیش از این نیز، در راستای اجرای مصوبه آزادسازی سواحل، رئيس سازمان صداوسیما دستور آزادسازی ساحل مجتمع زیباکنار را صادر کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۸ بهمن ۱۴۰۰
تمام اخبار متمرکز شده به ساحل ها تا معیشت مردم در حاشیه قرار بگیره آقای رییسی عزیز دولت قبلی خرابکاری زیاد داشت ولی سیاهکاری کمتر.
آخرین اخبار