شهردار تربت حیدریه از آسفالت ۵۰درصد از معابر خاکی این شهر خبر داد.

  باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - وحید فرخ تبار گفت: با همراهی و پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و مساعدت نماینده شهرستان، از طرق مختلف در حال تأمین قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر هستیم،  حجم قیری که اعلام شده است کفاف ترمیم و بهسازی همه معابر شهر را نمی‌کند، اما بخش‌های مهمی از معابر را پوشش خواهد داد.

او گفت: قیر مورد نظر به میزان ۴۸۳ تن (قیر رایگان وزارت کشور) برای معابر خاکی است که اگر برای یک لایه آسفالت ۵ سانتی متری در نظر بگیریم، ۸۵ هزار مترمربع را پوشش می‌دهد.

شهردار تربت حیدریه گفت: برآورد شهرداری تربت حیدریه برای معابر خاکی، ۱۶۰ هزار مترمربع بوده که این مقدار قیر، ۵۰ درصد آسفالت معابر هدف را پوشش می‌دهد و بر اساس اولویت بندی، اقدام خواهیم کرد.

به گفته فرخ تبار به موازات پیگیری تامین قیر، در حال برنامه ریزی و رصد مشکلاتی از قبیل جوی و جدول گذاری معابر، احداث و بهسازی کانالها، رایزنی با شرکت آبفا برای رفع و یا کاهش اتفاقات شبکه آبرسانی، اولویت بندی معابری که باید آسفالت شوند، تامین مصالح استاندارد برای کارخانه آسفالت و... هستیم تا پس از فراهم شدن شرایط و امکانات کار را با سرعت آغاز کنیم.

او گفت: در شرایطی که تامین قیر به این سختی صورت می‌گیرد نباید بیت المال را هدر دهیم و باید آسفالت معابر مطابق استاندارد‌ها انجام شود.

شهردار تربت حیدریه گفت: امیدواریم تا در آغازین ماه‌های سال جدید و شروع فصل گرم سال شاهد اتفاقات مناسب در سطح شهر باشیم تا اعتماد و رضایت شهروندان را کسب کنیم.

انتهای پیام//ا. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.