سرپرست شهرداری تربت حیدریه گفت: ۲۱ هزار ۴۳۹ متر مربع از معابر طی یک ماه گذشته به صورت مشارکتی آسفالت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مهدی علیان سرپرست شهرداری تربت حیدریه گفت: یکی از مشکلاتی که طی سال‌های گذشته در این شهر مشهود و ملموس بوده، کوچه‌ها، معابر خاکی و آسفالت فرسوده معابر اصلی بوده است.

او افزود: مدیریت شهری به فرسوده بودن آسفالت معابر اذعان دارد و آن را مطالبه به حق شهروندان میداند.

سرپرست شهرداری تربت حیدریه ادامه داد: شهرداری همواره سعی بر آن داشته تا بتواند به هر شکل ممکن نسبت به رفع مشکل آسفالت اقداماتی انجام دهد.

علیان بیان کرد: پیگیری دریافت قیر رایگان از محل ستاد بازآفرینی شهری، درخواست اختصاص قیر از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداری‌های کشور، خرید قیر از محل اعتبارات داخلی و اجرای مشارکتی آسفالت معابر از جمله اقداماتی بوده که شهرداری در جهت رفع مشکل آسفالت انجام داده است.

او تصریح کرد: در شرایط اقتصادی سال‌های گذشته کشور، که موجب کاهش شدید درآمد‌های شهرداری‌ها شده و از طرفی افزایش نرخ کالا و تجهیزات را به همراه داشته است، جبران عقب ماندگی در حوزه آسفالت معابر تربت حیدریه را بسیار سخت کرده است.

سرپرست شهرداری تربت حیدریه تاکید کرد: اجرای مشارکتی آسفالت کوچه‌ها بهترین روشی بوده که توانسته شرایط مطلوبی را برای ساکنین محلات فراهم آورد که بر اساس آن طی یک ماه گذشته ۲۳ معبر را با مشارکت ساکنین آسفالت نموده ایم همچنین طی همین مدت ۱۲ معبر جوی و جدول گذاری شده است.

علیان اظهار کرد: شهرداری آمادگی جلب مشارکت‌های شهروندان را دارد و خود را ملزم به اجرای تعهدات میداند و این را در عمل ثابت کرده است.

انتهای//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.