معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات پایانه بار استان همکاری کنند چراکه این مهم منجر به توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و درآمد اقتصادی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد -  به گفته  بهرام ستاری رفع مشکلات پایانه بار اقدامی موثر در راستای توسعه حمل و نقل برون شهری استان است.

وی با اشاره به وجود جاده‌های دسترسی مناسب در لرستان تصریح کرد: این استان شریان حیاتی به بنادر و هفت استان کشور است که این موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در کریدور‌های سراسری، یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت حوزه حمل و نقل لرستان به شمار می‌رود.

وی گفت: ۹۱ شرکت حمل و نقل بار در لرستان مشغول فعالیت و خدمات رسانی هستند که مهمترین چارچوب آن و اقدامات اصلی در پایانه حمل بار خرم آباد مشاهده و سالانه بیش از پنج و نیم میلیون تن جابجایی بار در این استان انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان اضافه کرد: تجهیز و فراهم نمودن فضای پایانه و ایجاد وضعیت مطلوب، فرصت مغتنمی برای حمل و نقل استان است که منجر به جذب رانندگان در نقاط مختلف کشور می‌شود.

ستاری ادامه داد: بازدید از پایانه حمل بار به منظور آشنایی با نوع خدمات دهی و برطرف کردن مشکلات احتمالی صورت گرفته است که با توجه به بهره مندی از روحیه جهادی، تلاش لازم برای رفع این مشکلات و حصول نتیجه مطلوب ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.