استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امروز اگر می‌خواهیم یک استان توسعه‌یافته داشته باشیم به یک شهر پیشرفته نیاز داریم شهری که در آن به همه اقشار مختلف جامعه خدمات ارائه شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین مدرس خیابانی در آیین بهره‌برداری از۴۰ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرستان زاهدان گفت: ۴۳ سال پیش نهال انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) کاشته شد و از همان اول هم طوفان و حوادث متعدد چه طبیعی و چه غیرطبیعی از سوی دشمنان دنیا اتفاق افتاد، چون می‌دانستند اگر مکتب اسلام ریشه‌دار شود منافع همه‌شان در خطر است.

او می گوید: نظام جمهوری اسلامی سه رکن اساسی مکتبی، مردمی بودن و رهبری بی‌بدیل و بی‌نظیر حضرت امام (ره) و اکنون هم جانشین خلفشان رهبر معظم انقلاب را دارد که این انقلاب را به این جایگاه کنونی رساندند.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان  انقلاب اسلامی سه پیام تحول، امید و خودباوری را با خود به همراه داشته و تحولی که این انقلاب در جهان به وجود آورد بزرگترین رویداد قرن بیستم بود از اینرو همه استکبار جهانی یک طرف قرار گرفته و جمهوری اسلامی ایران نیز یک طرف قرار دارد.

او می گوید:سومین پیام انقلاب اسلامی ایران موضوع خودباوری است این امام خمینی (ره) بود که روح خودباوری را به همگان منتقل کرد و امروزه جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها مظهر خودباوری است.

مدرس خیابانی گفت: امروز هم در نقطه‌ای که ایستادیم بدون اتکا به کشور‌های بیگانه هستیم این نعمت بزرگی است، زیرا کمتر کشور خارجی را داریم که در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وابستگی نداشته باشد.

او می گوید: باید تلاش و به همه پروژه‌ها و کار‌های زیربنایی و عمرانی سرعت داده و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود  باید همه تلاش کنیم فرهنگ شهریمان را متفاوت کنیم و شهرمان را از شهری که بزهکاری و بعضی مسائل و ناهنجاری داخلش وجود دارد به سمت هنجار‌ها و ارزش‌ها سوق دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار