۱۷ پروژه ویژه دهه فجر در شهرستان سرباز افتتاح و کلنگ‌زنی شد

فرماندار سرباز گفت: ۱۷ پروژه عمرانی، بنیادمسکن، بهداشتی، آبرسانی و عمران روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - فرامرز دانش  گفت: طرح‌ها شامل افتتاح و بهره برداری پروژه چمن مصنوعی مینی فوتبال در مرکز بخش نسکند با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان، افتتاح پروژه بهسازی معابر روستای نوکین ده با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان، افتتاح یک واحد مسکن محرومان به نمایندگی از ۲ پروژه در روستای نصیرآباد در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان و افتتاح پروژه توسعه تامین آب روستای نسکند با اعتباری بالغ ۲۷۲ میلیون تومان است.

او می گوید: افتتاح یک واحد مسکن محرومان به نمایندگی از ۲ پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در روستای جلال آباد، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید ایراندوست در روستای مینان، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای نوکین ده، کلنگ زنی پروژه مرکز جامع سلامت خدمات درمانی روستای گورناگان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها بود.

به گفته او   پروژه خانه بهداشت روستای نوکین ده با اعتباری بالغ ۱۰ میلیارد ریال به نمایندگی از هفت پروژه مشابه در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

فرماندار سرباز گفت: غبارروبی مزار شهید شهبیک مزارزهی در روستای گورناگان، دیدار با علما و روحانیون روستای گران، بازدید از پروژه آسفالت راه روستایی کوش- آبچگی از ویژه برنامه های امروز بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار