مرحله نهایی سی اُمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در بخش بانوان روز جمعه در شیراز با قهرمانی ورزشکارانی از هند و روسیه در بخش انفرادی و ۲ نفره پایان یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - در این رقابت‌ها که در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، در فینال بخش انفرادی بانوان، تسنیم میر از هندوستان به مصاف سوسانتا از اندوزی رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود تنسیم میر از هند پایان یافت و مدال طلا به نماینده هند رسید، سوسانتا هم از اندونزی به مدال نقره بسنده کرد.

همچنین در بخش انفرادی نیز رپیسکا از روسیه و شاشیداران از هندوستان به مقام سوم مشترک دست یافتند. روسیه قهرمان و ایران نایب قهرمان ۲ نفره شدند.

در بخش ۲ نفره هم تیم ساغر رفیعی و هاجر کبیری از ایران و تیم مالوا و شاپووالووا از روسیه برگزار کننده دیدار نهایی بودند که در نهایت روس‌ها به برتری ۲ بر صفر دست یافتند و جام قهرمانی را از آن خود کردند، و تیم ایران هم نایب قهرمان شد.

همچنین در این بخش تیم نازنین زمانیو یگانه تفرشی و ساره امینیان و فاطمه بابایی از ایران به صورت مشترک سوم شدند.

تیم‌های ارمنستان، استرالیا، جمهوری آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، کانادا، هند، قزاقستان، مالزی، پرتغال، اسلواکی، اوکراین، روسیه، اندونزی، عراق و ایران در سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.