استاندار فارس گفت: برگزاری رویداد‌های بین المللی و ملی در استان فارس نشان دهنده آن است که اهتمام ویژه‌ای در فارس به ورزش است.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمدهادی ایمانیه عصر جمعه در آئین پایانی سی امین دوره بدمینتون فجر گفت: شیراز برای سومین دوره میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته است.

او گفت: برگزاری این گونه رویداد‌ها در استان فارس نشان دهنده آن است که اهتمام ویژه‌ای در استان فارس برای اینگونه مسابقات در فارس وجود دارد.

به گفته عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس، توجه جدی به حوزه ورزش می‌تواند مشکلات موجود در جامعه را در حوزه سلامت کاهش دهد.

محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون، گفت: مسابقات بدمینتون بین المللی فجر جایگاه ویژه‌ای در جهان داشته و این مسابقات به عنوان مسابقات فجر ایران در جهان شناخته می‌شود.

او گفت: بیش از ١۵ کشور در سی امین دوره مسابقات بدمینتون بین المللی فجر حضور داشتند این درحالی است که اگر شرایط کرونایی در جهان حاکم نبود بیش از ٣٠ کشور جهان آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده بودند.

پوریا گفت: میزبانی استان فارس و شهر شیراز برای سومین بار نشان دهنده ظرفیت‌های مناسب استان در برگزاری چنین رویداد‌هایی است و امید است بتوان از این ظرفیت در دوره‌های آتی نیز بهره جست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار