نظرسنجی جدید سی ان ان نشان می‌دهد میزان محبوبیت رئیس‌ جمهور آمریکا به پایین‌ترین سطح رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - نظرسنجی شبکه تلویزیونی سی ان ان نشان می‌دهد، از هر ۱۰ آمریکایی، ۶ نفر از نحوه ریاست جمهوری جو بایدن راضی نیستند و میزان محبوبیت او به ۴۱ درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش، ۵۷ درصد آمریکایی‌ها معتقدند؛ بایدن به خوبی منصب ریاست جمهوری را مدیریت نمی‌کند.

از سوی دیگر، میزان محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی جدید "هاروارد کپس – هریس" به ۳۹ درصد کاهش یافته است. ۱۸ درصد رای‌دهندگان ابراز رضایت کامل کردند و ۲۱ درصد دیگر اعلام کردند که تا حدودی از عملکرد وی رضایت دارند. این در حالی است که ۵۳ درصد از رای‌دهندگان عملکرد بایدن را کاملا یا تا حدودی ضعیف ارزیابی کردند.

نسبت به نظرسنجی مشابه در ماه نوامبر سال گذشته، محبوبیت بایدن شش درصد کاهش یافته است؛ او همچنین در حال حاضر کمترین میزان محبوبیت را از ماه مارس سال گذشته و آغاز این نظرسنجی‌ها دارد.

۵۴ درصد از رای‌دهندگان در این نظرسنجی گفتند که بایدن توانایی مدیریت مسائل مهم بین‌المللی مانند دفاع از اوکراین در برابر روسیه و تایوان در برابر چین را ندارد.

این نظرسنجی در میان تشدید تنش‌های آمریکا با چین و روسیه انجام شد. همزمان با رویارویی کاخ سفید با بحران در زمینه‌های متعدد، میزان محبوبیت رئیس‌ جمهور آمریکا بار دیگر به کمترین میزان خود رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار