در سفر استاندار مرکزی به شهرستان دلیجان کارخانه تولید الیاف پلی استر به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اراک - در آخرین روز دهه مبارک فجر در سفر مخلص الائمه استاندار مرکزی به شهرستان دلیجان کارخانه تولید الیاف پلی استر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

برای بهره برداری از این کارخانه ۱۰۰ میلیارتومان سرمایگذاری شده است و افتتاح آن ۴۰ نفر اشتغالزایی به همراه داشته است؛ الیاف پلی استر در صنایع تولید موکت، فرش و لایه‌های ایزوگام کاربرد دارد.

کارخانه تولید الیاف پلی استر یکی از ۳۴ طرح صنعتی، خدماتی، کشاورزی، بهداشت ودرمانی بود که در سفر استاندار مرکزی به شهرستان دلیجان به بهره برداری رسید که با اعتبار ۱۰۳ میلیاردتومان عملیاتی وبرای ۷۱ نفر شغل ایجاد کرده اند و با حضور استاندار مرکزی به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

از این ۳۴ طرح ۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۸۲۵ میلیارد ریال اقتصادی و صنعتی و ۲۹ طرح دیگر با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال عمرانی بودند که ۷۱ فرصت شغلی نیز به دنبال داشته‌اند.

مخلص الائمه استاندار مرکزی در بدو ورود به حضور شهرستان دلیجان با حضور در گلزار شهدای روستای قالهر به شهدای دفاع مقدس ادای احترام کرد و با حضور در حسینیه روستای قالهر رو در رو با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

طرح توسعه آب آشامیدنی روستای قالهر با اعتبار ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات توسعه روستایی و آبفای استان مرکزی از جمله این طرح‌ها بود که مشکل کمبود آب آشامیدنی این روستا را برطرف می‌کند.
روشنایی معابر روستایی، آسفالت ولکه گیری معابر روستایی از دیگر طرح‌هایی بود که با حضور استاندار مرکزی بهره برداری رسمی آن‌ها آغاز شد.

همزمان باسفر استاندار مرکزی به دلیجان کارگروه رفع موانع تولید شهرستان تشکیل ومشکلات بخش‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری وصنایع دستی بررسی و تصمیماتی جهت تسهیل فعالیت در این بخش‌ها اتخاذ شد.

حضور در گلزار شهدای نراق وادای احترام به مقام شهدای گرانقدر و دیدار با مردم این شهراز برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان دلیجان بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار