مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، اوایل اسفندماه امسال با حضور هشت گروه موسیقی در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خرم آباد، به گفته احمد حسین فتایی میزبانی از جشنواره‌های ملی فجر فرصتی است تا هنرمندان استان با شرکت‌کنندگان این رویداد‌های ملی به تبادل نظر و گفتگو پرداخته و از این طریق شاهد شکوفایی هر چه بیشتر هنر استان باشیم.

وی گفت: علیرغم شرایط سخت کرونایی حاکم بر استان و کشور، شاهد استقبال خوب هم‌استانی‌ها از برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری بوده‌ایم و از آن‌جا که موسیقی با روح و روان مردم لرستان عجین شده، انتظار می‌رود شاهد استقبال دوستداران و هنرمندان موسیقی از این رویداد مهم باشیم.

فتایی افزود: پایبندی دقیق به پروتکل‌های بهداشتی و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی در جریان برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر در خرم‌آباد امری مهم و ضروری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: تا پایان سال شاهد برگزاری جشنواره‌های ملی مد و لباس و تئاتر فجر، کالا‌ها و محصولات فرهنگی لرستان و آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان خواهیم بود.

فتایی گفت: سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، اوایل اسفندماه سال‌جاری با حضور هشت گروه موسیقی استان، طی دو سانس در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد برگزار و بلیط فروشی نیز در بستر اینترنت و از طریق مرجعی که به زودی اعلام می‌شود، صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.