همزمان با دهه فجر ۱۶۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان پاسارگاد افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محمد مهدی متین کیا مدیر بنیاد مسکن شهرستان پاسارگاد گفت: این واحد های مسکونی با بهره گیری از ۵۰۰ میلیون ریال وام بهسازی و ۳۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و آورده متقاضی با زیربنای ۶۰ متر مربع در روستای کردشولی در بخش پاسارگاد شهرستان پاسارگاد ساخته شده است.

او گفت: بهره برداری از ۱۶۴ واحد مسکن روستایی در شهرستان پاسارگاد در قالب طرح بهسازی امسال آغاز  و برای ساخت ۱۶۴ واحد مسکن روستایی دراین شهرستان ۱۶۸ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال هزینه شد که نیمی از آن از محل تسهیلات کم بهره و بخشی از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

 نصیری فرج الله نصیری معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان فارس نیز گفت: بهره برداری از یک هزار و ۹۱۸ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی و شهری آسیب دیده از حوادث طبیعی همزمان با دهه فجر امسال آغاز شده است.

او گفت: این واحد‌های مسکونی با بهره گیری از ۱۱ هزار و ۲۴۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال آورده افراد و تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن بهسازی و بازسازی شده است.

نصیری گفت: ۵ هزار و ۶۲۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال از این اعتبارات از محل تسهیلات کم بهره بنیاد مسکن و به همین میزان نیز از محل آورده متقاضیان برای بهسازی و بازسازی واحد‌های یاد شده هزینه شده است.

فرماندار، امام جمعه و بخشدار شهرستان پاسارگاد و جمعی از مدیران ادارات و اهالی روستای کردشول نیز از خدمات بنیاد مسکن این شهرستان تقدیر کردند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار