اقشار مختلف مردم با حضور در مزار شهدای ارامنه تبریز ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا یاد و خاطره آن‌ها را گرامی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -گریگور چیفت چیان رئیس خلیفه گری ارامنه با بیان اینکه اختصاص روز تقدیر از مقام والای شهدا، در جمهوری اسلامی ایران یک استثناست گفت: پیام شهدا از خودگذشتی، صبر و متانت است.

در دنیای امروز در برابر از خودگذشتگی شهدا، دنیا به فکر سود و منفعت است و در برابر صبر و شکیبایی شهدا نیز شاهد جنگ و فتنه در دنیا هستیم.

 جمهوری اسلامی ایران از اولین روز برپایی بر شعار برادری و مساوات در بین ادیان مختلف تاکید داشت و امروز این عزت و احترام به مقام شهدای مسلمان و ارامنه یکسان است.

 معصومین و شهدا به عنوان الگوی بشریت، نیازی به دعای ما ندارند بلکه ما محتاج دعای خیر آن‌ها هستیم و پیام امروز شهدا این است که یکدیگر و جمهوری اسلامی ایران را دوست بدارید.

ابوالفتح زاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز با اشاره پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا گفت: در کنار هموطنان مسلمان، ارامنه نیز با تقدیم ۴۸ شهید، ۱۵ جانباز و ۳۵ آزاده جمهوری اسلامی ایران را در رسیدن به اهدافش یاری کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار