فرماندار تبریز گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانسته اند که به برکت خون شهدای انقلاب نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در همه عرصه‌ها می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،فرماندار تبریز در جلسه شورای اداری شهرستان تبریز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب که امنیت کنونی کشور را مدیون این شهدا هستیم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، ثبات ،امنیت و حفظ تمامیت ارضی را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی دانسته اند که به برکت خون شهدای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، در همه عرصه‌ها می‌درخشد.

 مهدوی فرماندار تبریز افزود: از دیگر برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، به اوج رسیدن مشارکت و بینش مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در عرصه‌های مختلف سیاسی ، اقتصادی ،اجتماعی مانند انتخابات است که اخیرا نیز نمونه بارز آن را در حضور ۲۵ میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی دیدیم.

 مهدوی همچنین از افتتاح ۴۸۶ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه بالای ۴ هزار میلیارد تومان در ایام ا... دهه فجر خبر داد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی کنونی، اجرای طرح‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و افزود: همه ادارات باید امسال، برنامه‌های ۴۱  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر محور بیانیه گام دوم انقلاب قرار دهند و در این راستا فعالیت کنند.

حجت الاسلام برگی به حرکت زیبای ارامنه تبریز برای احترام به شهید سردار سلیمانی و لغو جشن سال نوی امسال اشاره کرد و گفت: امسال ادارات و سازمان‌های مختلف برای تقدیر از این اقدام زیبای هموطنان ارمنی به شهدای ارامنه، باید بیشتر و بیش از سال‌های گذشته توجه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.