فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف ۳ دستگاه تانکر حمل سوخت حامل ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با بارنامه روغن صنعتی در کرمان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان برای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی و شناسایی باند‌های سازمان یافته این حوزه با انجام اقدامات اطلاعاتی از اقدام افرادی به صورت باندی در زمینه قاچاق سوخت از استان‌های مرکزی به مناطق جنوبی و در نهایت خروج آن‌ها از کشور مطلع شدند.

او می‌گوید: در این رابطه ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی از ورود ۳ دستگاه تانکر حمل سوخت مرتبط با باند مورد نظر به حوزه استان کرمان از سمت محور شهربابک مطلع و این موضوع را به پلیس این شهرستان اطلاع دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در ادامه ماموران پلیس شهربابک با استقرار در محور ترانزیتی شهربابک- سیرجان- بندرعباس هر ۳ تانکر را در فاصله های زمانی مختلف متوقف و در بازرسی از آن‌ها در مجموع ۹۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که با بارنامه روغن صنعتی از اصفهان به صورت غیرمجاز بارگیری و از طریق محور ترانزیتی یزد- شهربابک به مقصد بندر عباس در حال انتقال بودند را کشف کردند.

به گفته سردار ناظری ۴ متهم در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار