معاون مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت:کار‌های طراحی و اخذ مجوز ساخت هزار و ۲۹۶ واحد مسکونی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - شاهین فر با اشاره به پروژه‌های سایت کوی زنگان در زنجان، گفت: این سایت شامل پروژه‌های m۱، m۲، m۵،  m۶ است.

او به اجرای پروژه m ۱ که شامل ۵۱۲ واحد مسکونی می‌باشد اشاره کرد و گفت: در این پروژه پروانه‌های ساختمانی أخذ شده و پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه در یک سطح بوده و تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی به اجرا در آمده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان می گوید: با پرداخت وام برای این پروژه‌ها، روند ساخت شتاب خواهد گرفت.

شاهین فر با بیان اینکه پروژه m ۲ شامل سه زون «A»، «B»، «C» است، گفت:زون c پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه‌ای نسبت به دو زون دیگر دارد.

او با اشاره به اینکه در پروژه m ۲ نیز ۳ پیمانکار در حال ساخت و ساز واحد‌های مسکونی هستند، گفت: عقب افتادگی پروژه m ۲ به علت عملیات خاکبرداری، کار‌های مطالعاتی و تصویب نقشه‌ها در کمیسیون ماده ۵ بوده است، ولی محدوده‌هایی که جبهه کاری امکان اجرا داشته، سازنده شروع به بلوک بندی کرده و بخشی از فونداسیون‌ها هم از سال گذشته آغاز شده است.

شاهین فر می گوید: به علت برودت هوا و شرایط آب و هوایی شهر زنجان عملیات اجرایی پروژه‌ها با تأخیر انجام می‌شود، ولی تعطیل نیست.

او با تأکید بر اینکه پروژه m ۵ هم در سه زون توسط ۳ پیمانکار اجرا می‌شود و پیشرفت‌های فیزیکی این پروژه‌ها برابر پیشرفت ریالی است، گفت: قرارداد از مردادماه امسال منعقد شده و پیشرفت قابل قبولی دارد و در ادامه با پیشرفت کار طی ماه دیگر قسط سوم از متقاضیان أخذ خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تمام اقدامات صدور پروانه ساختمانی و کار‌های ساخت و ساز پروژه‌های در دست اجرای سایت کوی زنگان مربوط به شهرداری منطقه ۴ است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.