شاهین فر گفت: در حال حاضر امکان ثبت‌نام نهضت ملی تولید مسکن برای همه شهرهای استان زنجان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاهین فر معاون اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجانبا اشاره به اینکه ثبت‌نام از متقاضیان مسکن در طرح جهش تولید مسکن از ۲۸ مهرماه امسال آغاز شده است، گفت: برای شهر‌های ابهر، خرمدره و قیدار به دلیل نبود زمین دولتی، دسترسی به سامانه امکان‌پذیر نبود، اما با پیگیری‌های به عمل آمده در حال حاضر امکان ثبت‌نام در همه شهر‌های استان زنجان فراهم شده است.

او بابیان اینکه در اجرای قانون جهش تولید مسکن، وزارت راه و شهرسازی سامانه سمن مسکن به آدرس saman.mrud.ir را ایجاد کرده است، افزود: متقاضیان مسکن در همه شهر‌های استان زنجان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: فعلا محدودیتی از لحاظ ظرفیت برای ثبت‌نام از طرف اداره کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی برای ثبت‌نام در سایت یاد شده اعلام نشده است.

شاهین فر با بیان اینکه شرایط ثبت‌نام در سامانه سمن مسکن همانند طرح اقدام ملی است، گفت: متقاضیان باید چهار شرط مندرج در قانون را داشته باشند و داشتن فرم «ج سبز»، نداشتن مالکیت خصوصی ملک، تأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن از شروط اصلی برای ثبت‌نام متقاضیان است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.