شاهین فر بااشاره به اینکه مشکلی از بابت نظارت در پروژه‌های در حال اجرا در زنجان وجود ندارد، گفت: ساخت و ساز پروژه‌ها به خوبی پیش می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاهین فر معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان بابیان اینکه ۶ هزار واحد مسکونی در شمال و شرق زنجان پیمان سپاری شده است، گفت: ۷ هزار واحد مسکونی هم در غرب زنجان در حال پیمان سپاری است.

او با بیان اینکه نظارت مستقیم بر پروژه‌های اجرا شده به عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است، افزود: نظارت عالیه این پروژه‌ها بر عهده اداره کل راه و شهرسازی بوده که در راستای کیفیت افزایی پروژه‌ها، برون سپاری شده و از ظرفیت مشاورین ذیصلاح و با سابقه برای نظارت عالیه استفاده می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: برای پروژه‌های شروع شده در استان زنجان مشکلی از بابت نظارت، اجرا و ارجاع نظارت تاکنون نداشتیم و از ظرفیت مشاورین حقوقی استان زنجان استفاده شده است.

شاهین فر به طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: خلاء مشاورین حقوقی شاید برای تقاضای مسکن با توجه به ثبت نام‌ها برای ۴ سال آینده خود را نشان دهد که در این میان سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان زنجان، با ظرفیت بیش از ۶ هزار مهندس که در این بین حدود ۳ هزار و ۸۰۰ مهندس دارای پروانه ساخت هستند، باید نظارت بر پروژه‌ها را تقویت کنند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان بابیان اینکه ۱۳ مشاور حقوقی در استان زنجان داریم، ادامه داد: با این افراد قرار داد بسته شده و کار نظارت و طراحی را انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.