شاهین فر گفت: تاکنون هیچ یک از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن به دلیل عدم واریز وجه حذف نشده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شاهین فر معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح با قوت در حال اجرا است.

او بابیان اینکه پیامک واریز مرحله چهارم آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در زنجان برای پروژه‌های ۷۴۴ واحدی کوی نصر، هزار و۲۹۶ واحدی m ۶  و ۱۴۴ واحدی گلشهر ارسال شده است، افزود: به دلیل پیشرفت بالای  این پروژه‌ها امکان واریز مبلغ وجود دارد و به همین علت پیامک به آن‌ها ارسال شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: این پیامک، یک فرصت برای کسانی است که امکان واریز مبلغ در مرحله چهارم را دارند و در صورت پرداخت مرحله چهارم آورده نقدی، امکان تحویل زودتر از موعد واحد‌ها برای متقاضیان فراهم می‌شود.

شاهین فر بابیان اینکه برای متقاضیانی که در حال حاضر امکان واریز وجه را ندارند، واحد‌ها با تأخیر تحویل داده خواهد شد، افزود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در صورت عدم واریز قسط چهارم حذف نمی‌شوند.

او بااشاره به متن پیامک ارسالی به متقاضیان، گفت: در متن این پیامک آمده که عدم واریز وجه به منزله انصراف تلقی می‌شود، اما شهروندان درنظر داشته باشند که متن پیامک به طور پیش‌فرض تنظیم شده و امکان ویرایش ندارد، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون هیچ متقاضی مسکن ملی به جز متقاضیانی که واریزی مرحله اول را پرداخت نکرده‌اند، حذف نشده و این دسته از متقاضیان را دعوت به پرداخت آورده نقدی کرده‌ایم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۳ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
سلام لطفا پیگیری کنید چرا شرکت پارس سویچ زنجان نتایج آزمون استخدامی رو که برگزار کرده اعلام نمیکنه الان یک ماه از آزمون گذشته هنوز از نتایج خبری نیست زنگ هم که می زنیم جواب درستی به آدم نمیدن