مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تشریح کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام جلالی ضمن تبریک  فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های این اداره کل را برای گرامیداشت دهه فجر تشریح کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های مجموعه اوقاف و امور خیریه استان کرمان در سه بخش فرهنگی، مذهبی و  اجتماعی تقسیم بندی می‌شوند. 

او می گوید: برپایی محفل‌های بصیرت افزایی و روایت گری دوران انقلاب اسلامی، برپایی خیمه انقلاب، برگزاری مسابقه بصیرتی، فرهنگی و سخنرانی شخصیت‌های برجسته از جمله برنامه‌های این اداره کل در دهه فجر در بقاع متبرکه است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با تاکید بر اینکه برنامه ریزی‌های انجام شده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در بسیاری از بقاع متبرکه و امامزادگان استان کرمان انجام می‌شود، گفت: فضاسازی و آذین بندی بقاع متبرکه، برگزاری مراسم شبی در محضر قرآن، شب شعر انقلاب به همراه عکس که با شعرخوانی شاعران انقلابی همراه است، اجرای تواشیح و راه اندازی گروه سرود با اجرای سرود‌های انقلابی، برپایی ایستگاه صلواتی، غبارروبی و عطرافشانی امامزاده و قبور مطهر شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدای انقلاب، نورافشانی و پخش تکبیر در شب ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه است.

حجت الاسلام جلالی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اجرای طرح اعزام مبلغان در ایام دهه فجر گفت: طرح اعزام مبلغان برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در ایام الله دهه فجر به مدت ۵ روز از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ بهمن ماه در سطح استان کرمان و در امامزادگان دارای ظرفیت با حضور روحانیون بومی و مدعو برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار