اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت از امروز به میزبانی شهرستان بم آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حسین اسلامی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: اردوی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت از امروز زیر نظر محمد ابوحیدری سرمربی کرمانی تیم ملی و سیامک ادبی کمک مربی به میزبانی استان کرمان، شهرستان بم آغاز شده است و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

او می‌گوید: این اردو با حضور ۹ شرکت کننده از سراسر کشور برگزار می‌شود که فرزاد روح الهی در بزرگسالان و محمدامین رحیم آبادی در جوانان به نمایندگی از استان کرمان در این اردو حضور دارند.

به گفته او، اردو نشینان خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند.

حرکت نمادین ملی پوشان دوچرخه سورای سرعت و رکابزنان کرمانی در سالروز ورود تاریخی حضرت امام

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: امیدورایم امسال جمهوری اسلامی ایران در رشته سرعت که چندین سال، فدراسیون از مدال دور بوده است، با کمک این سرمربی کرمانی و حمایت همه جانبه استان کرمان بتواند سکو‌های آسیایی را به دست آورد.

به گفته او، پس از مرحله پایانی انتخابی تیم ملی، اردونشینان به رقابت‌های آسیایی هندوستان اعزام می‌شوند.

حضور ملی پوشان دوچرخه سورای سرعت و رکابزنان کرمانی بر سر مزار سردار دل ها

اسلامی به بیان یکی از برنامه‌های شاخص دوچرخه سواران در آغازین روز‌های ایام الله دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، رکابزنان تیم ملی سرعت و دوچرخه سواران کرمانی (ورزشکاران تیم صنعت مس کرمان) در حرکتی نمادین از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمان را رکاب زدند و سپس با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

او برگزاری رقابت‌های دوچرخه سواری دانش آموزی را از دیگر برنامه‌های هیئت دوچرخه سورای به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دانست و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰۰ دوچرخه سوار در دو رده متوسطه اول و متوسطه دوم شهر کرمان به همت هیئت دوچرخه سواری شهرستان کرمان با هدف شناسایی استعداد‌های برتر با اسپانسری شرکت مرینوس در جاده آرامستان برگزار شد.

برگزاری رقابت های دوچرخه سواری دانش آموزی در کرمان

اسلامی می‌گوید: در پایان این رقابت ها، در رده سنی متوسطه اول سیدصالح طبیب زاده، شروین عرب فریدی و شهریار عرب فریدی عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رده سنی متوسطه دوم نیز محمد میرزاخانی، پوریا سوداگرزاده و محمدمهدی میرزاخانی اول تا سوم شدند.

او در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری نشست هم اندیشی با مسئولان بافت طی امروز به منظور انتخاب رئیس هیئت دوچرخه سواری این شهرستان برای شناسایی استعداد‌های برتر در این رشته ورزشی خبر داد و گفت: شهرستان بافت با توجه به ارتفاعی که از سطح دریا دارد، می‌تواند پایگاه بی نظیری برای دوچرخه سواری باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار