زنگ انقلاب در پایتخت مقاومت اسلام نواخته شد

صبح امروز زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) کرمان همزمان با ۱۱۰ هزار مدرسه در سراسر کشور نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در مجتمع آموزشی حضرت خدیجه (س) کرمان با حضور امام جمعه، استاندار و مدیرکل آموزش وپرورش کرمان نواخته شد.

در این مراسم علی زینی وند استاندار کرمان با گرامیداشت یاد شهید سرافراز سردار حاج قاسم سلیمانی و امام راحل، شروع جشن‌های پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

او می گوید: امیدواریم امسال در راستای تبیین اهداف والای انقلاب اسلامی و پیرو رهنمود‌های مقام معظم رهبری در تبیین این اهداف، بتوانیم نقشی اساسی به ویژه برای نسل جوان ایفا کنیم.

استاندار کرمان درخصوص برنامه‌های استانداری کرمان گفت: برای این ایام، جشن‌های انقلاب مردمی است و برنامه‌های مفصلی در حوزه تکریم ایثارگران و یادواره‌های خانگی شهدا، افتتاحیه طرح‌ها وبیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و تکریم خانواده‌های شهدا و... در طول دهه در فجر اجرا می شود.

زینی وند گفت:امیدواریم با همکاری همه نهاد‌ها و ادارات وبه خصوص مردم، برنامه‌های مفیدی را به منظور گرامیداشت هر چه بهتر ایام الله دهه فجر داشته باشیم.

رضا رضایی مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت نیز در این آیین با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلات اسلامی ایران گفت: زنگ انقلاب اسلامی ایران در همه‌ مدارس استان با حضور مردم و مسئولان همزمان با ورود تاریخی امام خمینی (ره) در مدارس استان کرمان طنین انداز شد.

او با تاکید بر برگزاری جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مدارس، می گوید:معلمان نقش موثری در انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان دارند.

به گفته رضایی درنهایت بعد از ۱۴ سال تبعید پایداری، استقامت، شکوه و عظمت امام خمینی (ره) جواب داد و امام در دوازدهم بهمن ۱۳۵۷ وارد کشور شد و مردم ایران که تشنه عدالت و نهادینه شدن ارزش امام خمینی(ره) را با آغوش باز و استقبالی بی نظیر پذیرفتند و در نهایت انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «دهه فجر مظهر، شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است»، لذا عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: زنگ انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار