دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: عملکرد ادارات استان در دهه فجر طبق شاخص‌هایی که تیم کارشناسی کمیته ارزیابی تهیه کرده‌ است، ارزیابی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- تیمور یزدان‌شناس گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و ادارات استان بوشهر در سطوح مختلف شهرستانی و استانی صورت می‌‌گیرد.

به گفته او، این ارزیابی شامل هماهنگی و حضور در جلسات، اجرای برنامه‌های فرهنگی، فضاسازی محیطی، تولید محتوای فضای مجازی و انعکاس رسانه‌ای دستاورد‌های انقلاب در حیطه تخصصی خود، مشارکت در برگزاری مراسم‌های محوری ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: عملکرد تمامی ادارات و کمیته‌های تخصصی و ستاد‌های دهه فجر در شهرستان از سوی کمیته ارزیابی با همکاری بازرسی استانداری بوشهر که در ستاد دهه فجر مستقر هستند، صورت می‌گیرد.

یزدان‌شناس گفت: هر یک از اعضای کمیته‌ها بر مبنای مستندها و گزارش‌های ارسالی از سوی مسئول کمیته تخصصی ارزیابی می‌شوند و نتیجه به همراه فایل مستندها حداکثر تا ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به کمیته ارزیابی ستاد استانی تحویل داده خواهد شد.


بیشتر بخوانید


به گفته او، بازرس‌های کمیته ارزیابی به صورت جداگانه با حضور در ادارات و نهاد‌های مختلف از نزدیک بر روند اجرا و گزارش‌های ارسالی و کیفیت آن‌ها نظارت می‌کنند.

دبیر ستاد دهه فجر استان بوشهر گفت: دهه فجر متعلق به همه است و نباید مدیران منتظر ابلاغ و دستور باشند.  بعد از دهه فجر ضمن تقدیر از برترین‌ اعضای ستاد دهه فجر، ادارات و نهاد‌های کم کار، بازخواست می‌شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.