به مناسبت ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، امروز به مسافران فرودگاه بین المللی شهدا زاهدان گل اهداء شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مراسم گلبانگ انقلاب و آغاز دهه مبارک فجر، همزمان با سراسر استان در محل دبیرستان نمونه دولتی حضرت ولیعصر عج زاهدان برگزار شد.

صبح امروز با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان و تاکسی رانی شهرستان زاهدان رژه موتوری و خودرویی به مناسبت سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر در سطح شهر زاهدان اجرا شد

رونمایی از کتاب باغ لاله‌های دانش در شهرستان ایرانشهر و رژه موتوری بسیجیان در سراسر استان و عطرافشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های نخستین روز از دهه فجر در سیستان و بلوچستان بود.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اعضای ستاد دهه فجر با حجت الاسلامی محامی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلبوچستان در دیدار اعضای ستاد دهه فجرگفت ارزیابی از عملکرد وتقویت روحیه انقلابی اولویت مدیران باشد.

حجت الاسلام محامی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر فرصتی طلایی برای بازگشت به خویشتن است افزود: مسولان با خدمتگزاری بیش از پیش به مردم روحیه ایثار و همدلی را نهادینه کنند و زمینه ساز تحقق اهداف گام دوم انقلاب باشند و بدین ترتیب برای نسل آینده الگویی افتخارآفرین ارایه کنیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر1400 ، اهدای گل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار