زنگ انقلاب به مناسبت بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر در مدارس لامرد نواخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  نواخته شدن زنگ انقلاب  همزمان با اولین روز گرامیداشت دهه فجر با حضور مسئولان محلی در مدارس لامرد برپا شد و این آئین در لامرد نیز در مدرسه امام حسین (ع) (متوسطه اول پسرانه) این شهر برگزار شد.

دانش آموزان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کردند.

طبق برنامه ستاد دهه فجر لامرد، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۲ بهمن و جشن‌های دهه فجر با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و جمعی از مسئولان محلی با نواختن زنگ انقلاب آغاز شده است.

برنامه‌های شاخص و متناسب جشن ملی ۱۴۰۰ با شعار انقلاب اسلامی، عدالت محوری، فسادستیزی، جهاد تبیین و امیدآفرینی است که به صورت متمرکز در شهرستان و بخش‌های لامرد برگزار می‌شود.

سرهنگ سید محمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب گفت: در این چهاردهه ایران اسلامی در تمامی عرصه ها پیشرفت های خوبی داشته است.

او گفت: تمامی پیشرفت های نظامی، هسته ای، علمی و  پژوهشی که امروز شاهد آن هستیم در گرو فداکاری و از خودگذشتگی شهدای عزیز هستیم.

 جعفری گفت: شما جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان این نظام تلاش کنید تا در میادین علمی بیش از پیش شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

برچسب ها: زنگ انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار