زنگ انقلاب همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و سالروز بازگشت تاریخی امام راحل به کشور با حضور مسئولان کردستان در مدارس کردستان به صدا در آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان امروز در حاشیه برگزاری آغاز مراسم دهه فجر در مدرسه ابتدایی دکتر فانی سنندج،گفت: امروز در همه مدارس استان زنگ انقلاب نواخته می شود.

محمد رشید قربانی می گوید:دستاورد‌های بزرگی برای کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ملت ایران محقق شده است و اکنون که در گام دوم انقلاب هستیم باید همه ما برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب گام برداریم.

او گفت:کشور ما در ۲۰۰ سال گذشته تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، توسط سلطه گران مورد ظلم و ستم بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خطاب به دانش آموزان حاضر در این مراسم می گوید: خودباوری، امید به آینده و اعتماد به نفس از پیام‌های بیانیه گام دوم انقلاب برای جوانان و نوجوانان ایران اسلامی است.

قربانی از دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی خواست که برای ترویج شاخصه‌های سبک زندگی اسلامی در جامعه تلاش کنند و توطئه‌های دشمنان را در این خصوص رصد کنند.

گفتنی است؛ همزمان با این مراسم آیین زنگ انقلاب در کلیه مدارس استان کردستان برگزار و ویژه برنامه هایی با حضور مسئولین و مقامات محلی در شهرستانها و مناطق تابعه استان برگزار و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس آغاز شده است .

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه امسال ۶ هزار ویژه برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، زنگ انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.