رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (یکشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، بوستون سلتیک و نیولورلند پلیکانز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم بوستون با درخشش جیسون تی تام موفق شد پلیکانز را با نتیجه ١٠٧ بر ٩٧ از پیش رو بردارد تا بیست و ششمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد. پلیکانز با شکست در این دیدار با ۱۸ پیروزی و ۳۱ شکست در رده دوازدهم کنفرانس غرب ایستاده است. بوستون سلتیک هم در این دیدار بیست و ششمین پیروزی خود را تجربه کرد و با ۲۶ پیروزی و ۲۵ شکست در رده نهم جدول کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار جیسون تی تام از بوستون با کسب ۳۸ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم خوزه آلوارادو از پلیکانز با کسب ۱۹ امتیاز، ۴ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، مانع شکست تیمش نشد.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم‌های گلدن استیت واریرز و بروکلین نتس مقابل هم قرار گرفتند. در این دیدار تیم گلدن استیت با درخشش اندرو ویگینز توانست با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۰۶ بروکلین را شکست دهد تا به سی و هفتمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌ها به دست آورد. گلدن استیت در حال حاضر با ۳۷ پیروزی و ۱۳ شکست در رده دوم کنفرانس باقی ماند. بروکلین نتس هم در این دیدار بیستمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۹ پیروزی و ۲۰ شکست در رده ششم کنفرانس شرق ایستاده است.

در این دیدار اندرو ویگینز از گلدن با کسب ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کایری اروینگ از بروکلین با کسب ۳۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

  • بوستون سلتیک ١٠٧ – ٩٧ نیواورلند پلیکانز
  • ایندیاناپیسرز ١٠۵ – ١٣٢ دالاس ماوریکس
  • ساکرامنتوکینگز ١٠١ – ١٠٣ فیلادلفیا
  • تورنتو رپترز ١٢۴ – ١٢٠ میامی هیت
  • واشنگتن ویزاردز ٩۵ – ١١۵ ممفیس گریزلیز
  • بروکلین نتس ١٠۶ – ١١٠ گلدن استیت واریرز

بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار