فرماندار ایرانشهر گفت: هیچ گونه نگرانی در سطح شهرستان نسبت به کمبود و قیمت نان وجود ندارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - علی شعبانی به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فروخته شدن نان به قیمت ۱۰ هزار تومان و تشکیل صف‌های طویل جلوی نانوایی‌های شهر ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان در گفتگویی با بیان اینکه مطلقا مشکلی در حوزه آرد و نان چه از قبیل گرانی، کمبود و صف‌های طولانی و توزیع شبکه حمل و نقل وجود ندارد.

او گفت: در دو هفته گذشته به شکل مستمر بازرسان مجموعه استانداری به اتفاق نمایندگان دستگاههای قضایی، نظارتی، تعزیرات و کارگروه آرد و نان بر توزیع صحیح نان در سطح شهرستان نطارت دارند.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه نظارت‌ها و مراقبت‌ها به صورت حضوری مستمرا اعمال می‌شود، افزود: شاهد هیچ گونه صف طولانی و گرانی نان در روزهای اخیر نبودیم.

شعبانی ادامه داد: با هر گونه موارد نقض قانون به صورت گرانفروشی و کم فروشی برخورد می‌شود و در این زمینه سازمان تعزیرات حکومتی و دستگاههای نظارتی با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند.

او همچنین گفت: هم اکنون نان به انواع مختلف در نانوایی‌ها موجود است و به روال عادی در حال توزیع است.

فرماندار ایرانشهر درباره قیمت نان‌های توزیعی در سطح شهرستان هم گفت: نان‌های تافتون با وزن چانه هزار و پنجاه گرم به دو هزار و پانصدتومان، نان سنگک دو هزار تومان، نان لواش نازک سیصد تومان و نان لواش تافتون به قیمت ششصد تومان در حال عرضه است و هر گونه افزایش قیمت به مثابه گرانفروشی محسوب می‌شود و برای همین از شهروندان عزیز درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی به عوامل بازرسی اطلاع دهند که سریعا رسیدگی می‌شود.

او گفت: توزیع نان به روال عادی و با قیمت مشخص در سطح شهرستان در حال انجام است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

شعبانی با ابراز اطمینان خاطر به شهروندان ایرانشهری مبنی بر اینکه هیچ گونه کمبودی در حوزه نان در سطح شهرستان وجود ندارد؛ گفت: به مردم ایرانشهر اطمینان خاطر می‌دهیم که در موضوع نان در حوزه پخت، کمبود و قیمت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و اخبار منتشر شده در بستر فضای مجازی به دور از واقعیت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار