دادستان زرند از زندان این شهرستان بازدید و با مددجویان در بند، گفتگو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - دادستان عمومی و انقلاب زرند به صورت سرزده از زندان این شهرستان بازدید کرد و با زندانیان برای رسیدگی به مشکلات و رفع نواقص پرونده‌ای به صحبت نشست.

علی عامری رئیس زندان زرند گفت: این بازدید‌ها در جهت رفع مشکلات قضایی و افزایش نشاط در بین مددجویان بسیارکارآمداست.

به گفته‌ عامری ،حضور دادستان در میان مددجویان موجبات آرامش خاطر زندانیان تحت قرار را فراهم می‌کند و از لحاظ تخفیف یا تبدیل قرار نتایج موثری بدنبال خواهد داشت.

عامری می‌گوید: نگاه ما در امر زندانبانی اسلامی، معطوف به آیات نورانی قرآن کریم و فرمایشات ائمه معصومین و منویات مقام معظم رهبری به منظور برخورداری از یک نظام زندانبانی بهتر و کارامتر جهت بازپروری و بازسازی شخصیت زندانیان می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز با قدردانی از اقدامات انجام شده در این زندان در جمع مددجویان گفت: مسئولین زندان اهتمام جدی در فراهم کردن شرایط جهت اصلاح و تربیت زندانیان در مجموعه زندان داشته اند و امروز شاهد عملکرد خوب آنان هستیم.

حجت الاسلام بلوچ زاده می‌گوید: دستگاه قضایی در تلاش است تا از مجازات زندان به عنوان یک ابزار موثر اصلاحی و تربیتی و توانمندسازی زندانی برای فراگیری آموزه‌های موثر و مهارت‌های اساسی زندگی و بازگشت سعادتمندانه به جامعه استفاده کند تا پس از آزادی و ورود به جامعه به عنوان یک فرد مفید برای زندگی اجتماعی، مورد استقبال مردم و افکار عمومی قرار گیرد.

در این جلسه ۳ ساعته، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات تعداد ۷۱ نفر از زندانیان بود.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار