طرح‌ها و برنامه‌های توسعه شهری اهر در نشستی بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  حسن پاکدل در این نشست، ایجاد شهربازی، پارک محله‌ای، پارکینگ، سرویس بهداشتی عمومی و ساماندهی ورودی شهر را از مطالبات مردم اهر عنوان کرد.

متأسفانه خلأ نبود شهربازی و پارک‌های محله‌ای در برخی مناطق کاملاً محسوس است، از این‌رو بایستی احداث پارک‌های محله‌ای و راه‌اندازی شهربازی در دستور کار شهرداری اهر قرار گیرد.

  تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای شهر اهر به تنهایی از عهده‌ی شهرداری برنمی‌آید لذا همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی در توسعه شهر ضروری است.

ساماندهی ورودی‌های شهر اهر از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های مردم اهر و مسئولان این شهر است، سال گذشته طرحی برای ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده کلیبر به استانداری آذربایجان‌شرقی ارجاع شد تا در صورت تصویب بتوانیم ورودی شهر را ساماندهی کنیم از طرفی هم ساخت‌وساز‌های غیرمجاز در جاده کلیبر بیش از اندازه بوده و این موضوع نیازمند توجه و پیگیری شهرداری اهر است.
متأسفانه شهرداری اهر سرویس بهداشتی عمومی در شهر اهر ندارد و مدام از گردشگرپذیری صحبت می‌شود؛ در حالی که هنوز شهرداری اهر توان احداث سرویس بهداشتی عمومی را ندارد چگونه به استقبال گردشگران می‌رویم!
خیابان‌های شهر اهر تحمل این حجم از ترافیک را ندارد و شهروندان اهری برای امورات خود که مجبور به استفاده از خودرو‌های شخصی هستند نمی‌توانند محل پارک برای خودرو پیدا کنند از طرفی دیگر راه‌اندازی پارکبان در سطح شهر اهر نباید مورد غفلت قرار گیرد.
 در شهر اهر ساختمان‌های بلندمرتبه ساخته شده و در صورت وقوع آتش‌سوزی؛ آتش‌نشانی اهر امکانات و تجهیزات کافی برای اطفای حریق ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری ، توسعه شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.