معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های مسئول در برابر حوادث احتمالی در آذربایجان شرقی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - جواد رحمتی   در این جلسه بر آمادگی همه دستگاه‌های مسئول برای مواجهه با حوادث احتمالی تأکید کرد و گفت: آمادگی در برابر حوادث یک امر مقطعی نیست و دستگاه‌ها وظیفه دارند در هر لحظه برای روبه‌رو شدن با حوادث آماده باشند.

 از مدیران عضو ستاد بحران خواست تا توانایی دستگاه‌های خود را از نظر تجهیزات و امکانات به طور مرتب کنترل کرده و برای واکنش سریع در برابر حوادث آمادگی کافی داشته باشند.

 وقوع زمین‌لرزه به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست، از مردم و شهروندان خواست ضمن حفظ هوشیاری و آرامش، به شایعات بی‌اساس توجه نکرده و در همه حال جوانب ایمنی را رعایت کنند.

 انتقاد از برخی اظهارات بی‌اساس که موجب نگرانی مردم می‌شود، از متخصصان و اساتید دانشگاه خواست تا با حضور در رسانه‌ها، افکار عمومی را درخصوص ابعاد مختلف این موضوع اقناع‌سازی کنند.

احداث ساختمان‌های عمومی در این مناطق ممنوع است و شهرداری حق صدور پروانه برای این ساختمان‌ها را ندارد؛ ساختمان‌های دیگر نیز باید طبق ضوابط فنی ساخته شوند و مقررات مربوطه حتماً باید رعایت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار