مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: برای اولین بار هوشمندسازی روشنایی معابر اهواز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عبدالحمید عباس شیاری در سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۶ بهمن‌ماه) برگزار شد، گفت: همان گونه که شهرداری خدمات متنوعی در سطح شهر ارائه می‌دهد و به نوعی مشکلات شهر را حل می‌کند، ما نیز با توجه به کار تخصصی برق در خدمت هستیم تا با تعامل و هم‌افزایی تا حد امکان مشکلات شهر را رفع کنیم.

او می‌گوید: اهواز بعد از تهران بزرگترین مصرف‌کننده برق در کشور است.

به گفته این مقام مسئول کار شرکت‌های خدمات‌دهنده از جمله صنعت برق در شهرستان‌های مختلف به ویژه اهواز که دارای مسائل ویژه‌ای از جمله شرایط آب و هوایی و گرد و غبار است، ویژه‌تر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سعی می‌کنیم توافق‌نامه‌ای بین شهرداری و شرکت توزیع برق اهواز منعقد کنیم تا حل مشکلات موجود تسریع و مسائل فنی و مالی کار‌های آینده نیز انجام شود تا مردم از عواید آن بهره‌مند شوند.

شیاری می‌گوید: مردم توزیع برق را تنها با روشنایی می‌شناسند و این در حالی است که بسیاری از کار‌هایی در بخش‌های مختلف برق انجام شود، بسیاری مواقع از دید مردم مخفی خواهد بود. اکنون که مردم این صنعت را بیشتر در بحث روشنایی می‌شناسند باید به صورت ویژه نیز به این موضوع توجه شود.

به گفته این مقام مسئول بسیاری از مسائل موجود قابل حل هستند و پیشنهاد می‌شود کمیته مشترک شهرداری و برق تشکیل شود تا مسائل فنی و اقتصادی در این کمیته مطرح شود و کار‌ها به ویژه در بحث توسعه شهری با سرعت مناسب پیش برود.

او گفت:  برای اولین بار هوشمندسازی روشنایی معابر اهواز اجرا خواهد شد که با اجرای این پروژه می‌توان در برخی ایام روشنایی را تعدیل کرد و در برخی اوقات نیز از کل روشنایی شهر استفاده کرد بنابراین با این کار علاوه بر مدیریت مصرف، رضایت‌مندی مردم نیز ایجاد می‌شود.

شیاری  در خصوص احتمال نوسانات برق در تابستان سال آینده گفت: سیاست وزارت نیرو این است که نیروگاه خاصی وارد مدار شود. امیدواریم سال آینده با کمترین مشکلات، تابستان را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.